İncinen Anılar!..

Standard

ozdeyis_net_resimli_ozlu_sozler_e-motivasyon-net_muhammed_ali_sozleri_Kalbim ilk defa ellerimden daha soğuk bugün. yaşamak öyle büyük bir lokma ki insanın yutkunamadığı, devamlı çıkarıp baktığı oluyor. sürekli geriye dönüyoruz, bazen düşünüyorum da yaşanacaklardan geriye gitsek daha mı memnun olurduk? öleceğimiz andan sarsak geriye filmi, daha parlak olur mu tünelin ucu? Evvel zaman içinde kafamı yastığa gömüp “neden olmadı, meğer her şey yalanmış” diye kalbimi darladığım insanın kendini ne kadar mahvettiğine şahit olup irkildim. insan kendine bu kötülüğü nasıl yapar, kalp kırmayı nasıl marifet sayar bilemiyorum. Temizdi sevgimiz, birbirimize yüzümüze bakan “siz güzel çiftsiniz maşallah terbiyelisiniz” derdi. insan eski bir dostunu toprağa verir gibi anılarıyla kefenleyip gömebiliyormuş meğer ilk sevdiği insanı. öyle üzüldüm ki bu denli kör oluşuna, bu denli kendini saçma sapan şeylere kaptırmasına. “yapma” dedim sanki hayatında söz sahibiymişim gibi hala. “yapma, anılarım inciniyor” diyemedim, duymazdı da zaten yine yapacaktı bahaneleri vardı kendince. Halen vicdanı varken “yapma” dedim, sonra geri çekildim daha fazla anılarım kirlenmesin diye. Yine de tutamadım zihnim toparlayıp attı sokağa, bana sadece önüme bakmak kaldı. Ona kapıları kapadım hayatıma çok uzak olduğu için. Bu günü de gördüm ya, kendi adıma mutluyum, artık olsun varsın gönlü hoş olsun…

Bir Cevap Yazın

