Sevgililerin söylediği unutulmaz sözler!

Standard

Sevgililerin söylediği unutulmaz sözler!

  • beni asla bırakma, beni bırakırsan ölürüm.
  • sana bir şey söyleyeyim mi? boş ver. sen onu da unutursun.
  • sen benim gerçeğimsin..
  • kocam..
  • benim için erkeğin tanımı sensin..
  • heyecanım bitti..
  • uzun süredir hayallerimde tek başımayım..
  • ben hiç gidemeyeceğim ki..
  • başıma gelen en güzel şeysin.
  • bir gün kendini sevmekten vageçersen bana haber ver, yeniden sevdirecek yüzlerce an anlatabilirim sana..
  • o annen var ya..
  • sen benim asla umrumda olmayacaksın..
  • hakkını helal et..
  • beni boğuyorsun..
  • bana aşık olduğuna inanmıyorum..
  • lanet olsun seni tanıdığım güne..
  • aileme layık değilsin..
  • ben seni sadece arkadaş olarak görüyorum..
  • biz bir ömür boyu birlikte olabiliriz ama evlenemeyiz..
  • bir gün birlikte olduğum erkeği aldatırsam, bu kesinlikle seninle olur.
  • seni seviyorum.
  • dilerim seni benim gibi seven birini bulamazsın.
  • hamileyim
  • hayatimda artik sana yer yok
  • beni asla bırakma
  • sen yürekten sevemezsin!
  • keşke hiç tanışmasaydık..
  • orospu çocuğusun..
  • daha önce nerdeydin?
  • bütün hücrelerimle özledim seni.
  • kusura bakma sen sevemezsin diyemiyorum seversin ama döner dolaşır yine kendini seversin.
  • seni hiç bırakmayacağım.
  • senin hastane masraflarını bile karşılayamam.
  • rusya’ya gidicem ben.
  • seni bu dünyada annenden babandan daha fazla seven tek kişi benim.
  • sana hakkımı helal etmiyorum..
  • bizden olmaz…
  • başkasından hoşlanıyorum..
Bir Cevap Yazın

